gokceaytekin 8+2 yediğim hiçbir şeyi sindiremiyorum. Midemde bir baskı var sanki ağrı ile birlikte. Bulantı koku hassasiyeti de cabası 🥲
seher_3590 mahpery Benimde ikinci hamileliğim ama tam tersi kizimda böyle şeyler yaşamamıştım 🫠🥰insallah hepimiz bu süreci sağlıkla huzurla geçiririz
ilkannelik1 seher_3590 bel ağrısı aşırı ve multivitamin vermedi doktor folik asit sadece 10. haftada çağırdı ikili mi yoksa nıpt mi diye düşünüyorum bende 🥲
seher_3590 ilkannelik1 10.haftada ikili test için çağırmıştır bizde aynı şekilde 10. Haftada gidicez nasipse. Güzel haberler alalım hayirlisiyla 😍
srapv icmimaranne Merhaba Benımde ilk gebeliğimde hamile kalır kalmaz dört ay aşırı mide bulantısı yaşadım bu dört haftalık sadece regl sancısı gibi karın ağrım oluyor her gebelıkte farklı sanırsam
isimsiz19 seher_3590 8+1 bel kasık karın ve göğüs ağrım var sadece dün doktorum tedbir amaçlı progestana başlattı üstüne birde guatr çıktı moralim azıcık bozulmadı değil🥲 Ama dün bebeğimi gördüm herşey onun için Rabbim sağlıkla sıhhatle kolaylıkla kavuşmamızı nasip etsin inşallah 🙏
Betulceeblog icmimaranne Bende ayın 10unda gideceğim nasipse. Geçen hafta gitmiştim kesen gayet düzgün dedi henüz kalp atışı duyulmadı 2 hafta sonra gel dedi
icmimaranne Betulceeblog o zaman paniğe gerek yok canım inşallah sağlıkla kucağımıza alırız minik arkadaşlarımızı 💗
gamzadgnc 8+1 mide bulantısı koku hassasiyeti yorgunluk uyku hali göğüs ağrısı ve şişlik kasıklarda ağrı hepsini yaşıyorum çok zor bir süreç benim için
ceydans gamzadgnc 8+1 benimde yalnız değilsin en berbat olanı da mide bulantısı ve ilaca rağmen geçmeyi bırak azalmadı bile
seher_3590 gamzadgnc bende de bunların aynısı var daha şimdiden ağır ve zor geçiyor ilerleyen haftalarda nasıl olacak insan korkuyor 🥲yinede onemli plan miniklerimizi sağlıkla kucağımıza almak insallah💗
ilkannelik1 seher_3590 8+3 aşırı bel ağrısı ayakta çok kalınca uyku hali, birde enfeksiyon vardı çok az🥹 10. haftaya çağırdı insan korkuyor bir şey olursa diye
seher_3590 ilkannelik1 hiç korkmayın geçmiş olsun içinizi ferah tutun ilk haftalar önemli tabii ki hayırlı olsun güzel haberler alın insallah🥰
susamm1 icmimaranne günlerimiz aynı benim de sol kasık kısmımdan hafif ağrı giriyor sürekli kan testi en son sen ne zaman yaptırdın değerin kaçtı acaba arkadaşım
icmimaranne susamm1 24 Ağustos akşamı (22.00) → Beta HCG: 667.9 26 Ağustos sabahı (10.30) → Beta HCG: 1995 ⏱ İki test arasında yaklaşık 1,5 gün (36 saat) var. Senin nasıldı ?
seher_3590 susamm1 sürekli kan testini neden istedi doktor canim benimde sol kasikta ara ara agri oluyor ama çok az betam 76000 di
seher_3590 icmimaranne betanin yükselme değeri iyi gibi canım doktorun ne dedi. Benim gebeliğim planlı değildi 7.haftada öğrendim tam o gün sadece belaya bakıldı 76.000 di. Bu arada hayırlı olsun sağlıkla kucaginiza almanızı dilerim 😇🥰
susamm1 icmimaranne 26 Ağustos 85.44 28 Ağustos 171 2 Eylül 1277 Çok mu düşük acaba ya 26 ağustosta afet olmam gerekti olmadım yani
seher_3590 maco61 yaaa 🫠🥰benimde aynı mide bulantım çok fazla sağlıkla dogsunlar da başka birsey istemiyoruz elbette ki geçecek bugünler 😄