Betulceeblog ya bu çok normal lütfen strese girmeyin. Benimde 7. Haftaya kadar sadece göğüslerimde hassasiyet oldu. Koku duyarlılığı oldu başka birşey yoktu. Bulantım 7 de başladı ama ilk bebeğimde o bile yoktu kasıklarda adet olacakmış gibi ağrı hatta kramp bile oldu bende