Fspgmb hiç belirtiö yoktu hatta bir gün öncesine kontrolüm vardı doktor sen böyle gidersen doğuramazsın demişti sonra arkadaşlarım geldi 13. Katta oturuyorum elektrikler kesilmiti binanın merdivenleri indim sonra Ankara’da oturuyorum gençlik parkına gittim orada bi güzel dolaştım metroya binmek için şansıma yine merdiven inip çıktım bol bol zaten artık enerjim kalmamıştı o gece uyuyamadım bacaklarımı birleştiremiyordum, sabah bel ağrısı yaşadım akşama kadar geçmedi, akşam kontrole gittim doktor açıklığın var sancın çıktı dedi sabahına doğurdum, hatta doktora hani doğuramazdın demiştiniz dediydim😅