papatyamy dediğim gibi herkeste farklı sonuç veriyor. Soğan suyu bende hiç işe yaramadı ama kiminle konuşsam herkes çok faydasını görmüştü. Kendi durumunuza iyice hakim olup ondan sonra kür araştırmamız daha sağlıklı olur bence. Siz ne kadar sürede bir adet görüyorsunuz mesela?Fazla kilo durumunuz var mı? Bu sorunun sebebi bu hastalığın kardeşi insülin direncidir. Benim çok memnun kaldığım bir doktorum şu an insülin direncinin olmaması hiç olmayacağı anlamına gelmez her zaman tetikte olmalısın ona karşı, pcos’u olan her kadın insülin direncim gebedir demişti mesela. Bildiğim şeyler şunlar ki pcos’un en iyi dostu gluten ve hareketsiz yaşamdır. Yani aslında sağlıklı beslenmeye başlayıp biraz da süt ürünlerini olabildiğince hayatınızdan çıkardığınızda bir de buna yürüyüş bile olsa hareket spor eklediğinizde bir çok şeyin yoluna girdiğini fark ediyorsunuz. Şikayet olarak adlandırdığonız şeyler geçip de adet tarihleriniz düzene girmediyse o zaman onun araştırması başlıyor. Çok güvendiğim başka bir doktorum ben 80 90 günde bir adet gördüğüm için, hatta bazen daha da uzardı.. Demişti ki o kadar uzatma 40 günü gördüğün anda duphaston al adet ol (adet söktürücü). Bunu uygulamaya başladım 3 4 Ay geçti, kıvırcık nane çayını duydum ve araştırdım bazı kadın doğum doktorlarının bile tavsiye ettiğini gördüm kullandığım Ay hamile kaldım. Ama tek bir şeye bağlamıyorum. Hem yaşam tarzını değiştirdim yemek ve hareket olarak, doktorumu dinleyip 40 günü gördüğüm anda ilaç aldım, en son da çay etki etti. Ama dediğim gibi herkes farklı birbirinden. Bu yüzden tek doktor görüşünüm yeterli olmadığını düşünüyorum. Eğer İstanbuldaysanız bahsettiğim iki doktoru da tavsiye edebilirim ikisi de çok güvendiğim doktorlar..