PembeKoala Benim de kızım olacağını öğrendim yakın zamanda. Biz eşimle anlaşmıştık. Kız olursa ben ismini koyacaktım, erkek olursa o 😊 İlk şans bana güldü. Aklımda iki isim var. Biri Arya, biri Işık. Eşim de Akşın diye bir fikir sundu o da hoşuma gitti. Bakalım son karar ne olacak :)