Aysunhaner 30. Haftamda başladım yavaş yavaş eksiklerini almaya ve Ben her aldığımı 3/5 parça bile olsa yıkadım hemencecik kısa programda kıyafetleri nevresimleri battaniyeleri reflü yatağın astarları Ortapedik yatağı bile yıkamaya verdim tertemiz oldular. Ütüleri anneme ve kız arkadaşlarıma kimi gördüysem getirdim ütülettirdim zaten bakmak için heveslilerdi ütü yaparken inceleyin dedim 😂😂 O yüzden bana çok zor olmadı 34. Haftamda hepsi bitti eksiklerin tabi ütü dolap düzeni vs de bitti bekletmediğim için ☺️ Valizi de 35. Hafta hazırladım Şuan 36+3 olduk beşik mobilyasını kurduk ama içini sermedim daha örtülerini cibinliği onuda haftaya Dr kontrolünden sonra sericem yıkayıp ütüleyip kılıfa koymuştum toz olmasın dedim.
Selim_Alparslan Pakizecetiinn 30. Haftada hazırladım . 30 dan sonraya bırakma derim . Hiçbir şeycik olmuyor güzel muhafaza edersen korkma
Sezgin miroir ah biraz da iş yerindekiler anlayışlı olsalar hepsini boğacağım yakında durmadan iş kitlemelerinden bıktım
Mervettt elifagace ya bu hemşireye verilcek olanın içinde 10 lunun hepsini koymaya gerek var mı sizce takım üstü takım altı çorap eldiven bide iç zıbın koysak yetmez mi
elifagace Mervettt valla canım hemşireden hemşireye değişiyo ya 5li setinizi getirin diyen de var 10lu verince hepsini giydiren de var ne verirsen onu giydiren de var ben 10lu aldım isimli süslü onu vericem bi de yanıma yedek 5li takım alıcam onun dışında ekstra alt üst çorap yedek bulundurucam fazlasına gerek yok zaten dağın başında değiliz acil lazım olursa gitsin kocalarımız getirsin bi zahmet ya😂
Emelinda Sezgin ben kanımın son damlasına kadar çalıştım dün ayrıldım 😅 son 4-5 hafta çok zorlandım ama, çok uykum geliyordu işyerinde, yine de bebişle geçirilecek fazladan 1 gün için bile değer
Sezgin Emelinda inşallah bana da son ana kadar çalışmak nasip olur bebeğimle daha fazla vakit geçirmek için kendimi feda edeceğim😁
Sezgin Emelinda bir de kafama takıldı size sorayım dedim. Bebeğim sata göre 1 hafta geriden geliyor. Mesela çalışabilir raporu alacağım 32+0 da bebeğim ultrasonda 31+0 olarak görünecek peki bana raporu sata göre mi ultrasona göre mi verecekler? Siz rapor almışsınız ya belki bilirsiniz diye sordum
Aysunhaner elifagace süslü olanları vermeyin bence. Bebişler kusabiliyor çiş kaka kaçırabiliyor ☺️ Gündüz çekim öncesi giydirmeniz daha mantıklı olur 🙏
Dmlaysun Pakizecetiinn vala canım 35 haftalıgım bugun anem kardesımle temızlık yaptım 8 marta kontrol var gelıyım Allahtan bısey olmasa 37 hazırlarım 39 sezeryan olacagım zaten
elifagace Sever bende daha doğum yapmadım ama okuduğum kadarıyla depend de çok iyi ikisinden de bulundurucam bazı doktorlar depend için hava almıyo dikişlerin hava alsın diyip önermiyolar ikisinden de bulundur hatta normal orkid gece bile al yanına eni sonu kullanıcaz zaten