yagmurr48 Pakizecetiinn Canım biz ebebekde indirimde canyon travel arabayı aldık. Ve kullanışı çok rahat biraz büyük bir araç o kadar. Ama fiyatına göre çok iyi
Sevdali Sblbrt gecelik takımı aldınız mı ben 28. Haftadayım ama kaç beden alınmalı ne zaman alınmalı onuda bilmiyorum
Gulay123 Pakizecetiinn 35 te başladım çok pişmanım 😂 yıka ütüle katla yerleştir 2 günüm gitti ve çok yoruldum 30 a girer girmez yapsaymışım keşke valize koymak kalsaymış sadece dedim gerçi çalıştığım için geç kaldım biraz da ama sen geç kalma canım sonra zor oluyor
Pakizecetiinn Gulay123 28.haftadayım şuan az bi eksiğimiz kaldı onları alıp hemen yıkıycam yavaş yavaş hazırlarım artık 😊
miroir Pakizecetiinn kaç haftalıksın bilmiyorum ama 30 dan önce yıkıyıp ütülemeye başla sonra gerçekten zor oluyor bence 🤷🏼♀️ Ama ben 34teyim hala hastane çantasını hazırlamadım inşallqh 35 te yapacağım 🤭☺️
Sezgin Pakizecetiinn hiç bir şey hazırlamadım 29+5 im. Kanımın son damlasına kadar çalışacağım diyodum yani 37+0 a kadar😁ama 3 gündür inanılmaz yorgunum sürekli uykum var sırtım karnım geriliyor kollarım bacaklarım ağrıyor kızlar bunun adı ağırlaşmak mı? Allah aşkına söyleyin
miroir Sezgin ağırlaşmak sanırım 😂 o durum bende de var maalesef hala çalışıyorum bende senin gibi direniyorum 37 ye kadar inşallah 😂
Emelinda Sezgin ben kanımın son damlasına kadar çalıştım dün ayrıldım 😅 son 4-5 hafta çok zorlandım ama, çok uykum geliyordu işyerinde, yine de bebişle geçirilecek fazladan 1 gün için bile değer
Kzbnzmi1 Pakizecetiinn kendine göre ayarla işte üç aşağı beş yukarı herkes 30 da yapmaya başlamış öylece durana kadar çantada hazırca dursun mantığındayım bende ne olur ne olmaz yolcunun işini Allah bilir tabi 😃28 haftadayım bende bu hafta sonu kendi şeylerimi falanda tamamlayıp hepsini bir halletmeyi düşünüyorum bakalım
Sezgin miroir ah biraz da iş yerindekiler anlayışlı olsalar hepsini boğacağım yakında durmadan iş kitlemelerinden bıktım