Kızlar Allah aşkına nasıl geçecegini bilen yazsın ben ilk gebeligimde basur oldum oğlum doğdu 2 hafta sonra inanılmaz şişti çocuğa bile bakamadım bu süreçte oğlumun kırkı çıkar çıkmaz ameliyat oldum doktorum dışarda 3 içerde 4 adet basur memesi olduğunu ve kestiğini söyledi süreç benim için çok zordu şuan 3bucuk sene geçti gayet iyiyim ama şuan 7 haftalık hamileyim ve tekrarladı şuan disarı çıkmış 1 adet meme var ve canımı çok yakıyor ben bunu evde nasıl yokedebilirim lütfen bilen yazsın