Kızlar defalarca yazdım pcosum femara kullanıyorum 2 aydır 2 ayda kendimiz denemiştik. Bugün test yaptım negatif yumurtam bu ayda güzel büyümüştü ama olmuyor artık sinirlerim kaldırmıyor esimle konustukça ağöayasım geliyor çok istiyorum. Rabbim veremiyorsa vardır bi bildiği ama neden ben diyorum insanlar çevrem birkaç ayda hamile kalıyor. Yani pcos kilo bunlar mı benm sorunum neden ben diye sorgulamadan geçemiyorum. Hormonlarım vs normal sperm testi sonra diyor doktorlar napıcahımı şaşırdım vitamin takviye bitkisel ne alabilirim? Büyün bitaminlerime baktırdım kullanıyorum da. Artık foruma da girmek istemiyorum rabbimin sınavı ama pcosa lanet ettim