BebegimVeBenn_ Bugün itibariyle 31 oldukk🤲 Bu günleri göremiycem diye o kadar telaş yapmıştım ki, ilk oğlumda ki hamileliğim asla böyle değildi. Sıcaklar bir yandan, ağrılar bir yandan mahvetti beni. 20.haftadan sonrası benim için çok kötüydü😮💨Son 2 haftadır da aşırı bacak, sırt, kaburga ağrım var. Ayakta durmakta bile güçlük çekiyorum, nefesim çıkcakmış gibi hissediyorum. Son günlerimiz bir geçse de bebişimizi sağlıkla kucaklasak. Sıpayı geldiğinde öpücük manyağı edeyim de görsün🥹🥹🤭