BebegimVeBenn_ rahat olmayacağımı ben de biliyorum ama insnaın bedenin rahat hareket edememesi çok zormuş ya ilk oğlumda anlamamıştım tabi o zaman yapılacak işler bu kadar çok değildi 🥲 şimdi hem oturacak vakit yok hem ağrılar hat safhada. Korkuyprım da bişey olursa diye