Damla_111 Doktorlar çok canınız isteyince çok az tadımlık yeyin diyorlar nefsinizi köreltmek için ben aşırı kola içen birisiyim normalde bir kaç yudumdan bişe olmaz diyor bazı doktorlar ama noodle bilemiyorum
visnelicheescake Damla_111 yani kola da fazla sağlıklı sayılmaz bence eş değer oda sağlıksız sonuçta nefis köreltmek için tadımlık yenir
Baklavaseverim visnelicheescake toplam 3 defa yedim ama yarım yarımdı doktorum bir şey olmaz o kadardan dedi çok canın çekiyorsa tadımlık yiyebilirsin demişti bir kaç defa da paket içinden 2 tane cips yemiştim 🫣
visnelicheescake Baklavaseverim evet ya bende öyle yapacağım cnm çünkü yani öyle böyle değil sanki ağzımın içinde hissediyorum
Baklavaseverim visnelicheescake Al ye ne kadar korkarsan o kadar başına gelir bir kereden bir şey olmaz canının çektiğini yememek daha kötü
Mor-kelebek visnelicheescake hiç bilmiyorum o gün sadece kızım ve ben yedik tarihi geçmemişti pakette kapalıydı eminim hatta başta dışarıda kuran vardı oradaki pilav mi dokundu dedik ama onca insana bişey yapmadı bize mi dokundu sonra aklıma noddle geldi normalde de yediğim marka yani ilk defa öyle bir şey yaşadık ama af edersiniz ben böyle kusma görmedim gebelikteki bulantı hiç biseydi yani 😔 tabiki bana dokundu diye sizede olacak diye söylemedim inşallah ta dokunmaz ama başımdan geçti sonrada yemedim sadece söylemek istedim aman dikkat edin diye
visnelicheescake Mor-kelebek Yok canım estağfurullah zaten demek istediğinizi anladım Çok geçmiş olsun İnşallah bir daha yaşamazsınız
mutlusene Mor-kelebek güzelim pilav var dedin ya tavuğun bozuk kısmı sana gelir mesela ben komşumla durum yedim ben iyiydim o felaket kustu hastalandı ağzından burnundan geldi resmen tavuk zaten başlı başına sorunlu Allah korusun ama makarna da iyi bir değil o kadar öğrencileri kandırdılar ev yemeklerinden soguttular korili benim de canım çekiyor ama işte
Eco111 Çok pimpirikli olmamak lazım bence al yap ben burger mc dışardan her şey yiyorum napim yani canım istiyor sonuçta aşere aşere beklemekte sağlıklı değil bence
visnelicheescake Eco111 Yani şöyle söyleyeyim ben kızımda da tükettim yani kızım da hamburger olsun yedim yani ne bileyim yedim Yani çoğu şeyde yemişimdir ama şimdi benim kızımdan sonra iki kalbim bir de kan sulandırıcı iğne kullanıyorum ya aşırı pimpiriğe döndüm
cilvelilahmacun visnelicheescake Benimde canım çok istemişti dayanamadim 2 defa yedim şuan 5 buçuk aylık bi sorun yok çok şükür sjsjsjn
tahamommy visnelicheescake 36. Haftadayım canım çektikçe yedim, 3-4 olmuştur 😍 şimdide çekti bak dkskjs