Melike11 Ay ben etten balıktan ve tavuktan tiksinmişim. Kaynım bizimle kalıyor. Eşim de kaynım da eti çok seviyor. Önceden her akşam yapardım onlara. Hamile kaldığımdan beri görmeye tahammülüm yok. Kaynanam arıyor diyor ki çocuklarıma et yap. Ben de diyorum midem bulanıyor yapamıyorum çok kötü oluyorum dediği lafa bakar mısınız bir şey olmaz burnunu kapat yap. Gerçekten çok sinirlendim he he dedim tamam geçiştirdim. Zaten öğle yemeklerinde et yiyorlar akşam da et yedirtmem. Kaynımda geçen diyor sen niye et yapmıyorsun. Ben de dedim yapamam valla kusura bakma vay efendim uzun zamandır et yememişler de bilmem neyse. Eşim de ona kızdı yapamıyor işte gündüz yiyoruz ya daha ne diyor. Yok evde yapılan et başkaymış. Dedim kusura bakma asla yapamam. Ne düşüncesizler ya Demiyorlar yapma bişey olmaz. İlla yaptırmaya çalışıyorlar. Hepsine gıcık oldum 😂😂