Siyahbeyaz_ Ftmn123- burda çok okudum kuzum kaset testle bile başıma geldi. Kan verdim bende yarın çıkacak inşallah
Ftmn123- Siyahbeyaz_ Alacak ama bende nezaman yapayımki testi vede hangi testten alacağını bilmiyorum
Siyahbeyaz_ Ftmn123- adetten sonra 12 inci gün senin sanırım bazilarin çıkıyormus benim ilk gebeligimde adete 5 gün kala yapmistim net çıkmıştı ister adetine yakın yap kuzum. Sen bilirsin dayanamam diyosan yap ☺️
Siyahbeyaz_ Ftmn123- o marka bana da yalancı çıkardı kuzum soldaki bebetime sana resmi attım bilmiyorum da
Ftmn123- aryac Aynen o dünki testti bugün ki test biraz daha çok silik ama adet günü gelince bir tane yapacağım da.