EsoMom_ tuzlukahve ayyyyy eririiiiiiiiiiiiim yaaaaaa hemen doğsun istiyorum kollarıma alayım istiyorum resmen 🥰🥰🥰🥰
EsoMom_ Ipek321 valla şuan dert ediyorum onu 28 olucaz cumartesi ama işte kafa karışıyor müslin olanlar çok güzel ama iştewee
Ipek321 EsoMom_ bizde bu gece son 99 dedik zaman azalıyor ve benim ortada birsey yok. Dediğiniz gibi Müslin olanlar güzel ama tamda kış benimki baya baya kış bir şekilde halledicez bakalım 🥹
EsoMom_ Ipek321 olmaz mı düşündükçe ediyorum resmennnn minik elleri ayakları Ayuyyy cıldırıyorum yaaaa skdkfkffkkv
Ipek321 EsoMom_ o minicik aldığımız çoraplar bile büyük geliyor insan inanamıyor cok başka çok güzel birsey hele de kokusu mis mis 🥹🥰🥰
Esraa0709 Pamuklu hastane cikisi ve tulumlar aldim 3 ve 6 aylik kisa kollu uzun kollu zibinlar aldim kalin battaniye aldim disari cikarken kullanirim diye