EsoMom_ Selam kızlar kısmetse 8 ile 15 Kasım arası olacak doğumum bebeklerinize kalın kıyafetler mi aldınız triko falan ne tür kıyafetler almalıyım müslin kumaş tarzı falan aldınz mı gereksiz şeyler almayım diye sormak istedim :) kaç ay kaç tane aldınız özellikle erkek anneleri :)
Ipek321 EsoMom_ bende aralıkta doğum yapcam ilk iki bebeğim yazda doğdu kışta nasil olur ne giyer hiç bilmiyorum yani endişe ediyorum ne alsam napsa diye. Hemen de büyüyorlar 3 6 almak mantıklı geliyor e bebek olunca kaloriferleri daha da bi yakarız ama işte benimki bayağı kışa denk geliyor herkes de birsey diyor aile büyüklerinden kafam iyice karıştı 🥺
Dlrcan1 Bende erkek bekliyorum ekimin son haftasi dogum yapacagim yenidogan tulum aldim orta kalinlikta muslin battaniyeler aldim kulotlu corap aldim astronot tulum aldim disari cikarken onu giydirip cikarim diye düşündüm
tuzlukahve Kasım 28 de doğdu :) genelde 3-6 ay uzun kollu pamuklu aldım bı kaç tane kısa kol zıbın aldım ilk aylar triko giyemiyorlar pek :) muslin pike ve ince nohut battaniye almıştım kaloriferler yandığı için çok kalın battaniye kullanmadık genelde tulum tercih ettim :)
EsoMom_ tuzlukahve hastane çıkışlarınızı kalın mı aldınız müslin kumaşlar hoşuma gidiyor da korkuyorum biraz üşür diye
Turuncukelebek Ben uzun kollu zihin sevmiyorum almadım. Hiç hem zihin uzun kollu hem üstü uzun kollu sıcaklar diye kısa kollu zibin normal tulumlar aldım sadece yelekler aldım üstüne giydiririm evde sıfır kollu die kalorifer açık zaten astronot mont sart ama bi onu alicam
EsoMom_ Turuncukelebek şimdi uzun kollu zıbın ona uygun eşofman yapıyorlar zaten uzun kollu zıbın giyince üstüne bişey gitdirmeye gerek olmuyor mu ki dışarı çıkarken giydirilir evde bişey olur mu ki kaloriferler yanıyor sonycta :)
tuzlukahve EsoMom_ yook normal hastane çıkışı aldım pamuklu oda .Müslin içine uzun kollu giydirmeyi tercih ederseniz alabilirsiniz biz çekim için almıştık içine uzun zıbın ile usumedigini düşünüyorum :)
Sedooo Benim de tahmini ya Kasım başı ya Ekim sonu,ben de uzun kollu yenidoğan 3-4 uzun kollu aldım 4-5 kısa kollum var Yeni doğan pek bişi almadım pijama takımım var iki adet tulum var yine 2 adet Orduklerim de var ama onlar büyük genelde 3-6 aldım
EsoMom_ tuzlukahve öyle çok alışveriş yapmicsm zaten sadece hastane çantasını hazırlayım doğum sonrası bir hafta idare etsin beni yeter bir hafta sonra ayaklanınca geri kalan kıyafetleri almayı düşünüyorum insalllah hastanem çıkışı için önemli benim için üşür üşümez takılıyor insan
tuzlukahve EsoMom_ hastane de sıcak oluyor merak etme muslin ve nohut battaniye al yanına yedek bize yetti yani 😊
EsoMom_ tuzlukahve ayyyyy eririiiiiiiiiiiiim yaaaaaa hemen doğsun istiyorum kollarıma alayım istiyorum resmen 🥰🥰🥰🥰