ozgeccakir açıkçası şu ana kadar smear, ultrason ve hormonal kan testleri için gittim ve toplamda 100₺ katılım payı hariç başka hiçbir şey ödemedim. Sigortanın poliçe kapsamıyla da ilgili biraz tabii ki ama bildiğim kadarıyla doğum kapsamlı sigortalar fetal dna hariç tüm test ve doğum sürecini kapsıyor. Doğumdan sonra hemen bebeğe de yaptırmak gerektiğini düşünüyorum. Bu arada tabi bu sigortayı doğuma kadar her yıl yenileyeceğimizi düşünürsek zaten tek seferlik sigorta ücretiyle kalmıyor 😅