Bursa medical park ilk gittiğimde 2500₺ diye gitmiştim ama SGK’lı olduğum için 1800 TL ödedim. Hamile olduğumu öğrendikten sonra da doğum paketi satın aldım ona da 70.000 TL ödedik. Her gittiğimde şu an sadece 50 TL devlet katkı payı ödeyip muayenemi olup çıkıyorum