Gokturkmom_ Accountant Planlı gebelikti ve hamilelikten 2ay önce kullanmaya başladım :) 12.haftada bıraktım :)
ynzl Accountant Bebek kararını aldığımızda genel kontrol için doktora gitmiştik. Doktor önerisiyle gebelik öncesinde başlamış oldum 🌸
penbe_karisi Accountant ben hamile kalmadan önce kullanıyordum hamilelik düşünüyorsan 3 ay önce kullanılması gerekiyormuş
Bbgg Accountant planlı gebelikti 1 ay önce başlamış oldum hamilelikten, şuan 14. Haftadayım vifolic kullanıyorum doktor doğurana kadar kullanıcaz dedi
Sevdeyilmaz Bbgg benim doktorumda aynı şekilde 5 haftalıkken başladım doğurana kadar vifolic devam diyor
Ellasu Bbgg Simsek1 bende 6. Haftada başladım hala devam ediyorum 17. Haftamdayim vefolic kullanıyorum
mehmetsaki Bende hamile olduğumu öğrendikten sonra başlamıştım sonra da decavite geçtim hala da kullanıyorum 26. Haftadayız dua edelim birbirimize inşallah🥲
Busraaaakkk Accountant Gebelikten 4 ay önce başlamıştım doktor gerek yok demişti ama dinlemedim valla iyi ki de dinlememişim şimdi hamileyim doktorların ilk sorduğu ne zamandan beri folik asit kullanıyorsun oldu