Gizmmis canım ben çok rahattım yani Sancım evde birtık başladı hastaneye gittim nst de hafif çıktı hatta ben öylesine yattığımı düşünmüştüm sonra eve geldim ertesi gün gayet normal bir şekildeydi asla ihtimal vermedim. hep diyorum acaba önlem alabilir miydim suyum geldiği için önlem alamadık yani doğumu durduramadı. O yüzden kendini germeden stres yapmadan önlemini al lütfen en azından 32 hafta 30 hafta bile bir bebekte çok şey değiştiriyor emin ol
bebiş inşallah sağlıkla en güzel şekilde gelsin🙏🏻