Merhabalar büyük kızım 28+3de doğdu ben Çorum’da yaşıyorum aniden suyum gelince o dönem Çorum’da bebek için 3. Basamak yoğun bakım olmadığı için Ankara Etlik Şehir hastanesine sevk edildim hastaneye gittiğimde çok yüksek enfeksiyonum olduğunu ve kanıma karıştığını bunun sonucunda kesenin yırtıldığını öğrendim meğer rahmimi kaybediyormuşum az daha bebek anne karnında biraz daha gelişsin diye bekletmek istediler ama benim değerlerim giderek kötüye gidince mecburen doğum kararı çıktı sabah 07:30 akşam 22:00 arası suni sancı aldım bir türlü açılmam ilerlemedi vs 22:20de güzel kızım dünyaya geldi ne ten teması yapabildik ne de bebeğimi doğru düzgün göremedim bile ..yukarı çıkıp üzerimi değiştirip yoğun bakıma indim kızımı gördüm minicikti doğum sonrası 14 gün tedavi oldum her gün bebeğimi görebiliyordum taburcu olmayı dört gözle bekleyen ben yaşadığım şehre dönerken ağlaya ağlaya döndüm kızım benden uzakta kaldı diye 44 gün boyunca pazar günlerini bekledim hep sadece o gün gidip görebiliyordum ömrümden yıllar akıp geçti sanki canımın yarısı güzel annemi de günlerce yoğun bakım kapısında beklemiştim ama evlat bambaşkaymış kızım 1068 doğmuştu ertesi gün 968 grama düştü 1800 olunca emme refleks geliştiği için taburcu kararı çıktı tedavisi olduğu için iki gece anne bebek uyum odasında kaldık çok şükür şimdi düzeltilmemiş yaşıyla 23 aylık oldu bile hatta Ocak ayında abla bile oldu . O dönem hayal bile edemezken şükürler olsun bugün kızlarımın birlikte oyunlar oynamasını izliyorum .. Yoğun bakım kapısında beklemek çok zor Allah hiçbir anne babaya yoğun bakım kapısında evladının yolunu gözletmesin ama prematüre bebekler çok güçlüdür minik savaşçınız size bir an önce kavuşmak için mücadele ediyor sizde umudunuzu hiç kaybetmeyin inşallah en kısa sürede hayırlısı ile evladınıza kavuşursunuz güzel haberlerinizi bekliyoruz 🌸