moonmom1 merhaba gittim önce bir ultrasonla bebeğe baktık maşallah gelişimi güzeldi suyu normaldi kalp atışını dinledik akıntı da iki gündür su çok az geliyordu ondan önce daha fazlaydı doktora bunu söyledim idrar tahlili istedi idrar sonucunda da çok az enfeksiyon çıktı o da benden kaynaklı çok az su içiyorum normalde de susmayan bir insan olduğum için böyle su içmemi tavsiye etti herhangi bir ilaç vermedi
Haftaya tekrar gideceğim ikili test için şu anda on haftalıK