selo81 moonmom1 aynısını bende yaşıyorum 9+4 üm bugün hatta buraya da aynısını yazmıştım bugunde baktım beyaz akıntı az var ama iç çamaşırımda ıslaklık oluyor az şekilde doktora söyledim akıntı normal ama sulu olması normal değil dedi perşembe kontrole gideceğim:(
fb9706 Bende sarı akıntı ile karışık sulu geliyor doktor normal dedi ama bende pesser takılı onunla alakalı da normal demis olabilir
Superisibeyza selo81 sulu normal değil miymiş afedersin su ıslatmıs gibi oluyor çamasıra o şekilde mi
moonmom1 selo81 henüz gitmedim sormadım da açıkçası akintinin normal olduğunu duymuştum ama böyle olması problem mi emin olamadım, yarın bir sorarım belki ona göre randevuyu erkene çekerim
moonmom1 selo81 inşallah bir problem yoktur canım buraya da yazmayı unutma, ben de doktorla konuştuktan sonra yazarim