Serap09 glsm- evt serklaja rağmen sürekli hastanede yattım 3.5 ay kadar bebegim şuan 8 aylik oldu zor günler gecirdik şuan şükür evimizde yaramazimla mücadele ediyorum yatak ağrılarım hala devam ediyor maalesef kimsede bana yardımci olmuyor
glsm- Serap09 Allah kolaylık versin allahım mükafatını versin.Maalesef böyle şeyler yaşıyoruz.Bende iş güç yapmak zorundayım eşim sağolsun yardım ediyor ama işe gidip geliyor yalnızım mecbur kalkıyorum ayağa
SerapBaser Tucci merhaba benimde 10 gun sorma 37 de dikisim alınicak 38 i bekliyorlarmi dikisler icim benim doktorum bekleyemeiz dedi. Serklajdan hemen sonra basliyormu bari 39 haftayi goriyim diyorum
Tucci SerapBaser Cuma günü tam 38 oluyorum yarın hastaneye yatışım olacak doktorum 38.hafta ideal daha fazla beklemeyelim dedi bebek büyüyor rahmine zarar verebilir yırtılma olabilir hiç bu durumu yaşamayalım dedi herşey şuan yolunda çok şükür
glsm- Merhaba Ameliyattan önce rahim uzunluğu 11 mm ölçüldü Bugün 30 mm bu kadar uzama durumu var mı 1 hafta oldu olalı yanlış ölçüm olabilir mi
glsm- Da-s İnşaallah öyledir 5 aydır yatıyorum şimdide Serklaj dolasıyla yatıyorum Allah hepimize sağlıkla evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin amin
Kbrh Da-s ben de 20. Haftada detaylı ugsde kısalık farkedildi acil serklaja alındım suan bir hafta geçti 30ları sonra 36ları görürürüz inşallah 🥲