Hecedegirmenci hiç korkmayın hiç birşey. Hissetmiyorsunuz biraz bir kanama oluyor bazen bir gün bazen bir kaç gün kimisinde ağrı oluyor bende bir kaç gün oldu bol istirahat ettim enfeksiyon olmayın dikkat edin onun haricinde anlamıyor bilmiyorsunuz 4. Kez serklaj oldum şuan hamdolsun 33 haftaya yetiştik 3 çocuğum olmasına ve ıstırahat edememe rağmen hamdolsun hepimiz sağlıkla kolaylıkla doğuralım inşallah