Acile gittik gece. Dışkı örneği aldılar. kan çıkınca endoskopi çektiler. Mide kanaması geçirdiğimi öğrendik. Tüp mideliydim iki sene önceden. Bir tane dikişim enfeksiyon yapmış. Gece ameliyatım yapıldı. Bebeğe zararı olur mu diye çok korktum ama doktorlar yapılmazsa daha büyük zararı olabileceğini söyledi
İnşallah bir sıkıntı çıkmaz yatışım yapıldı. Bekliyoruz