Bana da dün bi sancı girdi göbek deliğimin sağ tarafından, iki saat geçmeyince acile gittim bebekte çok şükür bi problem yoktu nst de sancı da çıkmadı. Fakat çocuğum tam acıysn noktaya başını dayamış, doktor cihazı oraya bastırdıkça çok acıdı kafa burada dedi. Sebep bulamadı. Tam üç saat sancı çektim çok acılıydı. Acilde idrar tahlili istediler afedersiniz onun için çok korkarak çömeldim ama acımadı öyle, sonra kalktığımda sancı gitmişti. Kemdime geldim göz0m açıldı resmen. Acaba gaz sancısı mıydı neden o pozisyonda düzeldim anlamadım. Gaz da çıkarmadım halbuki. Ya da geçeceği vardı geçti bilemiyorum. Sancının sebebini bulsam bi. Olmazsa genel cerraha görün dedi doktor. Acaba sizin gibi gaz sancısı işi mi ya. Öyle iç organlarımda değil de yüzeysel kas incitmişim gibi bıçak gibi yakıyo canımı. Size de çok geçmiş olsun. 26+6 haftadayız.