seydabgc3 Ftma4 Bel ağrısı neden oluyor acaba Bende hiç belirti yok sadece arada kasik agrisi o da rahatsız edecek kadar değil
seydabgc3 Ftma4 benim yarın 12.gunum erken test yapicam çıkmazsa 14. Gun yine yapicam artık cikar herhalde cumartesi regl günüm zaten ama söylediğim gibi belirti yok bel ağrısı regl zamanında da oluyor muydu
Ftma4 seydabgc3 1 gün 2 gün sürüyor du olmama yakın da ağırır dı 12. Gün test yaptım bir şey çıkmadı artık Perşembe yi beklicem bir gelişme olursa yazarım buraya
seydabgc3 Ftma4 Tamam canım bende test alicam bi bugün yaparım bi de 14.gun sabah yaparım bugün de belirti yok sadece biraz akintim var gibi ama bilmiyorum emin de olamıyorum başka Bi şey hissetmiyorum En kesini kan testi onun içinde 3 gun beklemem lazım
seydabgc3 Ftma4 hemşireye yazdım testi yapayım mı diye aldım iki tane test sabah ilk idrarla yapabilirsin ama 15. Gun kesin gun dedi yarın ilk idrarla yapacağım sen yaptın mı başka 15.gun tekrar yapalım ben yarın sabah erken kalkıp yapacağım
seydabgc3 Ftma4 günlerimiz aynıydı galiba değil mi yarın 13.gunum bakalım ne çıkacak ilk defa yapicam test
Nibozog seydabgc3 sperm hızlandırıcı kullanın hemen ilk ay olmayabilir bikaç ay devam edin bence. Biz üç arkadaş jelle gebe kaldık. Ovulasyon ile birlikte kullandık.