pcosluannik seydabgc3 bende kızıma tek yumurtayla hamile kaldim 4 sene sonra onemli olannkaliteli olmasi
Ftma4 seydabgc3 benim de 8 Eylül regl günü Perşembe 14. Gün içimde bir umutsuzluk yok sadece ağlamak istiyorum
seydabgc3 Ftma4 Sizin de ilk denemeniz mi ilaçlardan böyle duygu değişiklikleri oluyor hiç kafaya takmadan beklemek lazım ama az kaldıkça ben de korku oluşuyor ilk denemem alışık olmadığım duygular
seydabgc3 Ftma4 Erken gebelik testi mi bu Regle kadar tekrarla bence gününde olmazsa kan verirsin Ben de yarın erken test yapicam atarım ben de
Ftma4 seydabgc3 aşılama yaptığım günden bu yana sağ kasık ağrısı yaşıyorum aynı şekilde alt karın ağrısı ikisini hala yaşıyorum ara da bel dünden beri inanılmaz göğüs hassasiyeti var genelde regl dönemi yakınken oluyor bende 7 gün var
seydabgc3 Ftma4 en azından belirtilerin var ben regl oncesi gogus hassasiyet olurdu o yok ayakta fazla kalınca sizi gibi olup geçiyor o kadar asilamnin 3 günü gaz ve arada agri oldu geçti bu kadar
Ftma4 seydabgc3 ben de gaz sancısı 3. Gün çok fazlaydı diğer belirtiler var inşallah güzel sonuçlar alırız ya 🌼
Mavi54- İğnenin etkisi ne demek oluyor . bende 25 Ağustos aşılama oldum ilk aşılamam benım de inşallah hepimiz hayırlı haberler alırız
seydabgc3 Mavi54- ovitrelle olduk ya o beta hcg hormonu salgiliyor o yüzden yalancı pozitif çıkıyor bende igne etkisi 10. Gun bitti her gun test yaptım
Mavi54- seydabgc3 He anladım şimdi canım teşekkür ederim tamam yazalım ben 8inde beta vermeye gidicem bakalım