Bende burayı denemek istiyorum daha yeni hamileyim. Çocuk hastanesine gittim ilk muayene ama bana hiç insancıl gelmedi. Belki yeni hastane yeni olduğu için daha iyidir diye düşünüyorum. Nazlı Ece Çelik i denemek istiyorum ama randevuları hep dolu. Sanırım buradan da anlışılır hangi doktor boşsa o çok sevilmiyordur