ecemiyy Canım benim tat duyum olmuyo ya bu zamanlar da bazı su markalarını bile ayırt ediyorum.Birde karpuz meselesi var bizde eşim tadı iyi derken ben kabak tadı alıyordum. hafif kasık ağrılarım oluyordu ama ben hep adet gelecek diye bakıyordum…Birde hızlı kilo veriyorum o haftalarda..Aslında belirtiler çok nettide ben kabullenmek istememiştim.Tam kendime vakit ayıracak gezecek vakti bulmuşken olmasın diyordum ama kalp atışını duyduktan sonra fikir değişti tabi…Benim çocuklarda istemiyordu baştan bi afalladılar ama şimdi dört gözle bekliyorlar…Eğerki sende gebelik varsa alıştıra alıştıra söyleyin yada kalp atışı olduğunda onuda götürün kontrollere…. inşallah zorlanmazsın hiç birşeyde canım çocuk inat olduğu zaman zorlanılıyorda.