ecemiyy valla benim çok karışık, adet düzensizliğim vardı Baştan korunma amaçlı spiral taktırmıştim 5 sene rahat oldum ama sonradan kanama yaptı çıkarttırdım,Sonra 3 aylık ve 1 aylık iğneler kullandım 1 sene, onlarda da kanamam kesilmedi adet sonrası bile, kadın doğum doktoru hem adet düzenleyici hem koruma amaçlı hap verdi hergun aynı saatte alıyordum ama oldu mu oluo işte bir şekilde geldi bebiş😅 bizde şok olduk ama alıştık artık şimdi..Diğer 2 çocuklarımın arasında tam 2 yaş var ama şimdi kardeşleriyle arasında 11 yaş ve 9 yaş olucak şubat başı gibi olursa inşallah 😂