Yalinn8 efsanee_ az kilo alman şahane, interneti baz alamazsin herkesin yapisi farkli, kusma konusunda da herkesin gidisati farkli, kusma hamilelikte yukselen hormondan kaynakli, devam ediyor olmasi da normal, umarim en kisa zamanda gecerr
Vefas efsanee_ 6 haftalıktan beri kusuyorum 24 haftalık oldum hala kusuyorum ya 🥺 ikiz gebelik zor geçiyor biraz bende 🥺
efsanee_ Vefas ay senin karnın daha büyüktür zorluğunu anlayabiliyorum😕 allahım sağ salim kucagımıza almamızı nasip etsin canım 🙏