efsanee_ Kızlar 2 sorum var. 1. 24+4 olduk ama kusmalar hala bitmedi ama artık kusarken midem çok kasılıyo agrıyo nefessiz kalıyorum kusarken. Nette bebek büyüdüğü için yazıyo ama başına gelip dr. danışan var mı? 2. Bu zamana kadar 3 kg. Aldım uygulama bu aya kadar en az 6-7 arası kg almak gerektigini yazıyo. Sizce bu sorun mu? *Yiyememe sorunum yok saat fark etmeksizin herşeyden de yiyorum .
Songlkaraduman efsanee_ bebeğin kilosunda sıkıntı yok ise sıkıntı etme az çok kilo Almayı kusma normal diye biliyorum çünkü benim ki 10 iç haftada kesildi yeni yeni yine başlıyor
Vera efsanee_ canım tam olarak benim sorunumu yasıyorsun. 34 haftalık olduk hala kusuyorum ve midem bulanıyor bu zamana kadar 6 kg aldım sadece ama çok şükür bebeğin kilosu iyi. Eğer bebeğin gelişim kilosu iyiyse dert etme
Yalinn8 efsanee_ az kilo alman şahane, interneti baz alamazsin herkesin yapisi farkli, kusma konusunda da herkesin gidisati farkli, kusma hamilelikte yukselen hormondan kaynakli, devam ediyor olmasi da normal, umarim en kisa zamanda gecerr
Derinnge34 efsanee_ kustuğunuz için çok kilo alamamış olabilirsiniz ama önemli olan bebeğin gelişiminin iyi olması tabiki. hap kullanıyo musunuz bulantı için?
efsanee_ Derinnge34 hap kullanılacak kadar çok degil canım . Kahvaltı öncesi genelde kusuyorum sonrasında yiyorum yine. Hatta yatana kadar 🙈
efsanee_ Songlkaraduman en kontrolde bebegin gelişimi iyi dedi dr. Ama malum bu çevre baskısı insanın kafasını karıştırıyo 🙄 küçücük doğcak böyle olmaz bilmem ne
Ebdd Vera Benim gibi olan varmis😭Bende 34deyim bulantim cok yogun ve kusuyorumda ara ara zofer 8 mg kullaniyorum ben malessf.Kullandiginiz bi ilac var mi acaba?
efsanee_ Vera bebekte sıkıntı yok çok şükür canım. Ama çevre baskısı olunca çok kafama takıldı. Gelen giden artık hala kg almadın mı felan demeye başladı. Bide kilo olarakta zayıf sayılmam 68le hamile kaldım. Kimse benden böyle bişey beklemiyodu 😁
efsanee_ Tatlisanne ya sabahları aç karnına demir ilacı var onuda içtip 1 saate yakın bekliyorum. Yiyeceklerle etkileşime geçince etkisi olmuyomuş. Ve açlıktan ölüyorum çoğu zaman 😁
Songlkaraduman efsanee_ çevreye kullan asma sen kulak asarsan insan kendini öldürür kim ne derse desin sen işine bak evet de geç. Banada diyorlar bir yeri yavrusu kadar doğurursun bir kaşık kadar ama yine ben bildiğimi okuyorum 16+4 deyim şuan 15 ci haftamda gittiğimde doktur 120 gr dedi gayet sağlığı yerinde kilosu yerinde dedi boşver Sen takma hiç
Tatlisanne efsanee_ sabbaha doğru uyanıyorsan iç uyu canım sabah direk kahvaltını edersin ben çoğu kez öyle yapıyordum
Zehramom efsanee_ canm bebişin kilosunda sıkıntı yoksa iç karnın geniştir ondan çıkmamıştır soranlara öyle de :) kilo almak iyi degil hareketlerin kısıtlanıyor ben 11 kilo aldım 26 oldum kara kara düşünüyorum
Vefas efsanee_ 6 haftalıktan beri kusuyorum 24 haftalık oldum hala kusuyorum ya 🥺 ikiz gebelik zor geçiyor biraz bende 🥺
efsanee_ Tatlisanne aslında onuda düşündüm ama içip yatınca vücut hareketsiz olunca etkisinden endişe ettim. Ama artık öyle yapmak daha mantıklı olcak. Kusunca ilaçta gidiyo zaten 😕
efsanee_ Songlkaraduman çok kilo alsan laf az alsan laf herkes bişey söylüyo. Dedigin gibi takmamak gerek ☺️ Son aylarda bi hayli alınıyomuş zaten kilo. Herkes rahat eder 😁