samaa_ Nevagibi belki de gec dollenme oldugu icin cikmaz diye en iyisi regli beklemek🥺negatif gorup kotu olmayiz en azindan
Busraaaakkk Byzz61 12.gün de eğer varsa hassas bi testle çıkabilir diğer dandik testlerden yaparsan varsa bile göstermiyor bilgin olsun negatif olursa üzülürsün
samaa_ Nevagibi evet canim awox markasi malesef bulundugum bolgede yok alman markalari var erken gebelik testi korkuyorum ama alip yapmaya
samaa_ Nevagibi yeni evliyim daha 3 cu ayimizdayiz ama evlendigimiz gunden itibaren az korunduk bekliyoruz iste bir umutla🥺
Nevagibi samaa_ yaa daha çok erkenmiş zaten ben de 1 yıldır evliyim son 4 aydır korunmayı bıraktık :) bakalım inşallah bu ay nasip olmuştur 💖
samaa_ Nevagibi ya insallah nasip olur ikimize de. Benim midemde gastrit oldugundan ilac kullaniyorum zarari olur mu bilemiyorum acikcasi
meryys samaa_ Benimde reflu ve gastrit var bildiğim kadarıyla mide ilaçları koruyucuları gebelikte önermiyorlar. Bi surup gibi gaviscon rennie serbest diye biliyorum ama yinede emin değilim bakmak lazim
fatmaklcasln Byzz61 bat 31 idi ama hala gelen giden yok en son ayın 28 test yaptım bişey yoktu adet belirtiside yok
rugu Nevagibi Benim de bat 5-6 eylül 😃 İnşAllah hayırlı haberlerimizi paylaşırız❤️ Bende de kasık ağrısı sürdü 2-3 gün. Şimdi de akıntı, hafif bel ağrısı bi de aşırı gaz var ama göğüs ağrısı ya da hassasiyeti hiç yok Bi de duygu değişimi var yaa😫 her şeye ağlıyorum ya da sinirleniyorum. Ama ben regl öncesi hiç böyle olmam
Nevagibi rugu yaa inşallah beraber seviniriz 💖 Benimde bel ağrım başladı tekrar arada gidip geliyor, duygu değişimide ciddi bir belirti bence 😀 test yaptın mı yada ne zaman yapacaksın
rugu Nevagibi Daha yapmadım. Erken gebelik testi yapmayı düşünüyorum ama emin olamıyorum😂 Sen yaptın mı?
[silindi] Byzz61  Benim çatlamanın 9. Günü sabah awox yaptım çok çok silik çıktı. Görünüyor mu bilmiyorum ama Emin olamadım yarın tekrarlayacağım. 🥹
rugu Nevagibi Ben dün erken gebelik testi yaptım silik çizgi gördüm hemen gidip kan verdim beta 35.75 çıktı😍
samaa_ meryys gebe olup olmadigimi daha bilmiyorum malesef yani gebe olmama engel mi onu bilmek istiyorum🥲