Nevagibi
Benim de bat 5-6 eylül 😃
İnşAllah hayırlı haberlerimizi paylaşırız❤️
Bende de kasık ağrısı sürdü 2-3 gün. Şimdi de akıntı, hafif bel ağrısı bi de aşırı gaz var ama göğüs ağrısı ya da hassasiyeti hiç yok
Bi de duygu değişimi var yaa😫 her şeye ağlıyorum ya da sinirleniyorum. Ama ben regl öncesi hiç böyle olmam