Bedduaları hiç takma bebeğim. Böyle şeyler dönüp dolaşıp kendini bulur. 18. Hafta baya ileri bir hafta. Bence gördüyse kesin doğrudur. Ben şuan 13. Haftadayim. Doktorum daha gecen hafta gördüğünü söylemişti. 1 hafta ne olur ne olmaz bekleyelim demişti. Dün öğrendik. 13 haftadan görmeye baslaniyorsa 18. Hafta da yanılma payı çok düşüktür.
Hem yanildiysa yanıldı. Nedir bu gerginlik kayinvalidende. 😒😒😒 Allahim oğlunu sağlıkla kucağına almak nasip etsin insallah. 💗