birdenizanasii [silindi] Sonuç hala çıkmadı ama testi bekletmiştim ikinci çizgi silinmiş neden olabilir sizde var mı öyle bir durum ?
Rumusugur Kızlar benim de adetim 3-4 Eylül de kolumdan rahatsızlandı sabah ortopediye gideceğim röntgen isterse girmelimiyim sizce bır belirtim de yok sabah sadece kalkınca midem bulanıyor bazen