Msdenizkky secde pozisyonunda duruyorum günde 10-15 dk 3 kez doktorum da hiç bisey yapma sadece soluna yat bacaklarının arasına iyice yastık koy dedi ama öyle çocuk dönmez gibime geldiğinde sürekli secde pozisyonu felan deniyorum bir de ben Cumartesi inanılmaz hareket ettim hopladım zıpladım aksamına karnımda döndüğünü hissetmiştim 🤭🤭 şimdi dedim doktora biraz hareket edeyim yine döner belki diye hayır hayır dedi bana ama dinlemedim😂😂 bakalım sanki kafasını çevirdi gibi hissediyorum bugün de 😣 zaten eğer gittiğimde dönmüş olursa hadi suni sancıyı verin başlayalım dicem😂