Msdenizkky 38+4üm canım Pazartesi 39+2de kontrolüm var dönmemiş olursa gün verecek ertesi güne de alır diye düşünüyorum 😣 ama insallah döner sanki bugün biraz döndü gibi psikolojim bozuldu resmen o kadar çok normal Doğum istiyordum ki 😣 çok isteyince olmuyormus resmen Cumartesi’ye kadar Doğum pozisyonunda hatta kafası tam kanalda olan çocuk cumartesş ters döndü 😒 senin neden sezeryan canım