Benim ayın 1 inde beta 7.7 çıktı bugün sabahtan kahverengi kanama başladı ve pıhtı oldu rengi sonra açıldı adetim 5 gün gecikmişti büyük ihtimalle düşük oldu agrımda fazla oldu yarın gıdecem doktora bundan 6 ay önce de 5 haftalık ken düşük oldu yani neden oluyor bu şekilde