Sevim1902 ben kimyasal geçirmişim kimse farketmedi adet kanamamda başlamadı betam 500 de kalmoş ve artmadı kasık agrısıyla gittim hastane sorumsuzlugu bana bebekle bi problem yok dedi beta alın dedim almadı normal acile git dedi apandist dediler ve acil ameliyt dediler ama sonrasında düşük yapabilirsin dedi oda zaten ameliyata almışlar beni aldıktan 45 dk sonra doktor cıkıp eşime eşinizin apandisti yok kimyasal gebelik olmuş ve rahimin arkasına tutunmuş rahim duvarıda kalınlaştıgı için düşmemiş anneyi zehirliyır ve tüpü de yırtılmış onay veriseniz hem bebegi hem tüpü almak zorundayoz diye ve tüpümüde bebegide ameliyatla aldılar