maviakaz O git gel düşünceler hep oluyor maalesef. Ben de kovamıyorum zihnimden. Hala da bir sürü şey okuyup bakıyorum, sanki olanı değiştirebilirim gibi. Bu süreçte bizler gibi gebelik kaybı yaşayan çok insanla tanıştım. Hikayeleri o kadar farklı ki herkesin. Onları duyunca yine de Allah bizler için kaldırabileceğimiz bir imtihan gönderdi diye düşünmeye başladım. Çok zor evet ama tevekkül etmekten başka çaremiz yok. Allah diğer evladınıza sağlıklı uzun ömürler versin inşallah. Gönlünüzden geçen gibi, yeniden bir evlat sahibi olmak nasip etsin 🙏🏻