RdvnMlkn 2 tane 10lu 3 tane 5li alındı oğluma
2 aylık olana kadar kullandık
Zaten ufacık bebek oldukları için kafadan geçirmeli şeyler giydirip canınj yakmak istemdim yandan çıtçıtlı hastane çıkışı aldık
İyikide almısım yoksa çocuk çıplak kalacaktı sürekli kaka kusma derken bazen zıbın ve kundakla bile kaldı kıyafetler kurumadıgı iiçin yada diğer kıyafetleri buyuk olduğu için