Meryemak amin inşallah 🤲🏻🤲🏻 yoğun bakımda hala, inşallah her şey yolunda gidecek ve çıkacak 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 şu an için bir şey demiyorlar çıkış için ama enfeksiyon vs bayağı korkuttu bizi miniğim. Ben iki kez gorebildim, eşim daha sık gitti tabi ben hastanedeyken de. Süt götürmeye çalışıyoruz, elimizden başka bir şey gelmiyor çünkü dua edip beklemek dışında 🤲🏻