yasarceyda12 teşekkür ederim geçmiş olsun dilekleriniz için. Yaşar beye arkadaşım gidiyordu bu hastanede çalışan. Evet sert ve titiz bir doktor ben dogumhanede tanıştım kendisi ile. Dogumhaneye tansiyon sebebi ile yattım. Sezaryene hazırlayın hastayi dedi. Dedim ne!!! Ben daha 28 haftalık hamileyim dedim, tansiyonun regule olmazsa ikinize de zarar dedi. Ama işinin ehli bir insan, yani hastanedeki en iyi doktorlardan biri. Tavir olarak ebeler dahil herkes çekiniyor kendisinden. Ben dogumhanede yatarken bir hasta yemek yemiş. Tüm hastaları sezaryen riskine karşı aç bırakıyor nöbeti boyunca. Ama gerekli bir önlem aslında da bazen boşa panik yaratıyor tabi ki… Öyle kaba davranmamisti ya, belki de ben fark etmedim. Aç kalınca tansiyonum iyice oynadı, hocam beni aç bırakıyorsunuz, ringer takana kadar bir Hatay usulü döner yesem kendime geleceğim zaten dedim vizitte, döner olmaz ama sıvı beslenebilirsin demişti.
Gökalp bey dünya tatlısı ama Allah işinizi dusurmesin, perinatolog çünkü kendisi… Benim canım doktorum🩷 Allah razı olsun, tatlı dille anlatıyor en azından.
Tansiyondan dolayı yatıyorum ben şu an 🥹