Patiseverana Mucizemyoldaaa_ belki hareket çok etmişsindir anlamamışsındır benim de bazen oluyor ama içine kurt düşüyorsa git tabiki analık hisleri ayrı bir şey ya da şekerli tatlı bir şeyler ye soluna yat bakalım nasıl durumu 🌺
Mucizemyoldaaa_ Patiseverana hareketlendi şükür 🤲🏻 zaten sabah ve akşama doğru hareketleniyor öğlenin büyük bir çoğunu uyuyarak geçiriyor 😂
Patiseverana tahamommy ay üç dört gündür benim de öyle hazırlıyor yavaş yavaş kendini heralde kafası o kadar acıtıyor ki anlatamam benimki doğum pozisyonu almış bakalım yarın doktorum ne dicek 😃
Meralinmucizesi Patiseverana olabilir bende anlamadım ama şu son iki gündür baya alttan rahatsız ediyor yalancı kasil.alar ve bebek baskısı bide hareketleri baya acitmaya basladi
Patiseverana Meralinmucizesi benim de öyle kontrolüm var bugün bakayım ne dicek geliyor gelmekte olan 😃🥹
Herseydenbiktim Patiseverana 38+1 ayagimi kaldırıyorum, ust uste atıyorum squat yapmaya başladım tık yok artık tık tık olsun yeter😂😂
Patiseverana Mucizemyoldaaa_ bir de doktorum benimkinin hareketlerini görmüştü muayenede demişti o kadar hareketli ki üç dört saat hareket etmezse de endişelenme buna anca yeter uyku diye belki senin minnakta öyledir 😃
s1belyrdmc Patiseverana Ben pazar günü denedim atamadı 35+6dayken dün gecede sancılarım başladı şuan hastanede yatıyorum mesela sancılarım düşmezse doğuma alacaklar