Patiseverana Kızlaaaarrrrr sizce bu bacak bacak üstüne atma muhabbeti doğru muuuuı 😃 atarsan daha var atamazsan yakında doğurursun diye ebe göbeğin düşmüş dedi bana ben de akşam deneyeyim dedim atamadım da 35+4 üm 🫠🫠🫣😃😃
Ashima Patiseverana 37+2 de denedim atamadım hala da doğurmadım bekliyorum belki daha vardır 38. Haftadayım
Patiseverana tonymontana hadi inşallah 36. Hafta çok erken geliyor bana ya sağlıkla gelsinler tabi de 😃
tonymontana Patiseverana 36. haftada dodgdu kizim ciger gelistirici vurulmustuk 2 saat yogunbakimda kalmisti🥲
tahamommy Patiseverana ahaha evet doğuran yazsın 🤣 bugün birazcık kasılmalarım var ama yalancı mı gerçek mi anlayamıyorum 🤦🏻♀️
Mucizemyoldaaa_ Patiseverana haftamız aynı ben atabiliyorum şimdilik 😅 ama bugün az hareket etti bi akşam eşim gelince acile gitsem mi diye düşünüyorum yoksa biraz daha beklesem mi akşamları biraz daha hareketli oluyor 🙄
Patiseverana Mucizemyoldaaa_ belki hareket çok etmişsindir anlamamışsındır benim de bazen oluyor ama içine kurt düşüyorsa git tabiki analık hisleri ayrı bir şey ya da şekerli tatlı bir şeyler ye soluna yat bakalım nasıl durumu 🌺
Patiseverana tahamommy ay üç dört gündür benim de öyle hazırlıyor yavaş yavaş kendini heralde kafası o kadar acıtıyor ki anlatamam benimki doğum pozisyonu almış bakalım yarın doktorum ne dicek 😃
EsilaMiracAyazEren_Moms Patiseverana bunu bende denedim 37 haftalıktım atabiliyodum üst üste dedim demek ki zamanım var 37+3 de doğum yaptım. İnanmayın böyle şeylere 😂😂
Mmtomyr Patiseverana ay bende 35+6yım denedim bi bacak oluyo zorlayınca bi bacak yerinden oynamıyo bakalım tutucak mı