pembelotus Benimde böyle oldu ve doktor kimyasal dedi sonra kanamamı bekledim regl kanamasından biraz yoğun bir şekilde oldum bitince tekrar doktora gittim artış çıktı sonra düştü çıktı derken dış gebelikmiş. Çok üzgünüm yükselmiyor zaten doktorun sürekli söylediği şey sağlıksız gebelik😕