Meral_63 Benim eşim doğum anına kadar yanımdaydı doğumhanede. Yırtılma olmaması için tam açılma gerçekleşene kadar ıkınmamı istememişti doktorum ıkınma isteği geldiği zaman nefes egzersizlerini yaparken vs hep yanımdaydı. Bebeğimizin gelmesine yakın eşim çıktı. Doğum anına kadar olan tüm süreci birlikte geçirdik doğumhanede